10 druhů vybavení, které nesmí chybět v tvé domácí posilce

Zavřeli ti fitko a nevíš co teď? Mrkni na 10 produktů, které by rozhodně neměli chybět v tvé domací posilovně.

Vytvořit si doma svou mini domácí posilovnu nebo alespoň mít k dispozici pár základních kousků vybavení se občas prostě hodí. Nikam nemusíš, stačí je popadnout, zapnout hudbu a trénink může začít. Teď ta doba nastala a bohužel nemáme moc na výběr. Proto jsme pro tebe připravili tipy na 10 základních druhů vybavení, které ti pomůžou krizi zavřeného fitka překonat!

1. Podlaha

Co je základem fitka? Možná překvapivě je to dobrá podlaha! Poničit si svou podlahu/koberec, když ti upadne jednoručka, nechce nikdo z nás. A na dlaždicích se taky neleží úplně skvěle.

Na výběr máš ze tří možností podlahy. Všechny jsou měkčené, snesou pády, takže ochrání tebe i tvé vybavení. Prodáváme je v dlaždicích, které ti umožní si podlahu složit a vytvořit si zónu libovolných tvarů a velikostí.

  • Gumová podlaha – 50 x 50 cm (100 x 100 cm aktuálně není skladem) velké čtverce z gumového granulátu o tloušťce 20 nebo 15 mm. Používá se i v komerčních posilkách, jako je náš FUBO Gym No. 1 nebo i v posilce Aleše Lamky, kam jsme ji instalovali.
  • Pěnové tatami – 100 x 100 cm velké červené nebo modré tatami ve stylu puzzle 4 různých tlouštěk od 20 do 40 mm.
  • Černá pěnová ochranná podložka - taktéž ve stylu puzzle, tato podložka kombinuje neutrální černý vzhled s pěnovým charakterem tatami. Rozměry 60 x 60 x 1,2 cm.

trojice gumova, tatami, eva

2. Posilovací lavice

Bez lavičky se jako správný fitness nadšenec těžko obejdeš. Je základním nábytkem každého fitka, který umožňuje cvičit s jednoručkami i velkou osou. Navíc ji využiješ na výstupy, bulharské dřepy a další cviky. Nesmí chybět!

Ideální je vybrat polohovatelnou lavičku, která disponuje navíc i stojanem na velkou osu a eventuelně dalším příslušenstvím, jako je bicepsová opěrka nebo předkopávání. Jednu takovou najdeš ZDE.

Pokud hledáš jen jednoduchou rovnou lavici mrkni na TUHLE.

2550-10


Pokud tě zajímá, jaké pomůcky doporučuje online trenér Aleš Lamka, mrkni sem!


3. Stojany

Kam s velkou osou na dřepy? Jasně, že do stojanu! Bez něj si těžko dřepy s větší přidanou vahou zacvičíš. A kdo by chtěl být po dobu zavřených posiloven bez dřepů? Ty nohy se sami nevybudují!

Stojan ti můžeme vyrobit na míru, a dokonce i namontovat na potřebné místo. Pro začátek mrkni do naší nabídky již připravených produktů.

 duo

4. Osa

K ose asi není co dodat. Mrtvé tahy, dřepy na několik způsobů, benchpress, bicepsové zdvihy, nohy, záda, ramena, zadek, tricepsy...  Bez osy není fitko fitkem.

  1. Dlouhé osy - na mrtvé tahy, dřepy, benchpress a podobně. Vyber si z naší nabídky olympijských os, doporučit ti můžeme například GO320,  která je kratší, lehčí, ale také levnější, unese stále 320 kg a navíc ji můžeš mít i použitou ve výprodeji s velkou SLEVOU. Chceš-li širší úchop, GO450 je dobrou volbou.
  2. Krátké osy a EZ - Na bicepsy, francouzské tlaky a podobně. Na osy naložíš i běžné kotouče o průměru otvoru 50 mm.

C23BA48E-7688-4FA9-BBC5-3B54E5B43315

5. Kotouče na osu

Ano, osa bez kotoučů je k ničemu. Skvělou volbou jsou zde bumper kotouče, které díky důmyslným „nárazníkům“ vydrží bez problému pády a odhozy.

příspěvek HMS

6. Nakládací jednoručky

Jak mít spoustu druhů závaží, ale nemuset kupovat činky za desítky tisíc? Nakládací jednoručky! Nalož si přesně kolik potřebuješ a nandej to svým bicákům i koronaviru. Různá váha na každý cvik není problém.. Některé sady dodáváme navíc v praktickém přenosném/skladovacím kufru.

15 a 20

7. Hexagonové jednoručky

Pokud hledáš pořádné jednoručky nejvyšší kvality, pak jsou pro tebe spíše hexagonky. Jejich výhodou mimo vysoké kvality je, že se nekutálí. Takže je můžeš využít i jako stálky na kliky nebo jiné cviky!

 A0081533-9C85-45DB-B758-33D0986E3134

8. Kettlebell

Pokud bychom si měli vybrat jedinou pomůcku pro fitness na pustém ostrově, pak by to byl nejspíš kettlebell. Železná koule s madlem, která je neomezeným zdrojem tréninkové inspirace. Zaměstná celé tělo, podporuje celkovou mobilitu a funkčnost celého pohybového aparátu a funguje jak při hubnutí, tak na silový trénink!

63107B38-E741-4B11-9BE0-C781E2AAE346

9. Hrazda

Chceš pořádná záda? Pak i ve fitku nejspíš děláš shyby. Pokud ne, měl bys začít! Hrazda je evergreen. Naprosto primitivní, a přesto nenahraditelná. Pořiď si svoji hrazdu na zeď a cvič záda, bicepsy a další svaly horní poloviny těla. Trocha cvičení ve stylu street workoutu nikdy neuškodí!

koláž

10. Bradla

Bradla jsou to samé pro tlakové svaly, co je hrazda pro ty tahové. Tricepsy, prsa a přední ramena na bradlech procvičíš opravdu pořádně. Takové kliky na bradlech s přidanou zátěží jsou navíc jedním ze základních silových cviků, který je obrazem síly celého těla!

Bradla si můžeš opět přimontovat na zeď. Nezaberou moc místa a určitě se ve tvém fitness tréninku můžou hodit. Případně můžeš zvolit samostojná bradla, která jsou větší, ale nepotřebují montáž.

 koláž

11. Bonusový tip :) Sady Cvičení doma

Abychom vám výběr ještě usnadnili a podpořili vaše snahy makat na své formě i doma, poskládali jsme z našich produktů sady a zvýhodnili je s účelem vytvořit co nejvíce muziky za co nejméně peněz. Jsou to:

cvičení doma set 1.0

Doufáme, že ti tento výběr poskytne inspiraci a pomůže s výběrem. Kdyby sis stále nebyl/a jistý/á, ozvi se nám v online chatu nebo na mail info@fubo.cz a společně tvé potřeby probereme! 

FUBO Fitness