10 druhů vybavení, které nesmí chybět v tvé domácí posilce

Zavřeli ti fitko a nevíš co teď? Mrkni na 10 produktů, které by rozhodně neměli chybět v tvé domací posilovně.

Vytvořit si doma svou mini domácí posilovnu nebo alespoň mít k dispozici pár základních kousků vybavení se občas prostě hodí. Nikam nemusíš, stačí je popadnout, zapnout hudbu a trénink může začít. Teď ta doba nastala a bohužel nemáme moc na výběr. Proto jsme pro tebe připravili tipy na 10 základních druhů vybavení, které ti pomůžou krizi zavřeného fitka překonat!

1. Podlaha

Co je základem fitka? Možná překvapivě je to dobrá podlaha! Poničit si svou podlahu/koberec, když ti upadne jednoručka, nechce nikdo z nás. A na dlaždicích se taky neleží úplně skvěle.

Na výběr máš z několika možností podlahy. Všechny jsou měkčené, snesou pády, takže ochrání tebe i tvé vybavení. Prodáváme je v dlaždicích, které ti umožní si podlahu složit a vytvořit si zónu libovolných tvarů a velikostí.

  • Fitness Puzzle podlaha - velké čtverce z gumového granulátu o tloušťce 20,15 nebo 12 mm. Používá se i v komerčních posilkách, jako je náš FUBO Gym No. 1 nebo i v posilce Aleše Lamky, kam jsme ji instalovali.
    • 100 x 100 cm - tloušťka 20 a 12mm, barva černá 
    • 50 x 50 cm - tloušťka 20 a 15mm s barevnou příměsí bílé, červené, zelené.  
  • Pěnové tatami – velké červené nebo modré tatami ve stylu puzzle různých tlouštěk. Skvěle tlumí nárazy, neklouzavé a snadno omyvetelné. Pozor jednotlivé druhy nelze kombinovat, mají odlišné tvary zámků. 
  • Černá pěnová ochranná podložka - taktéž ve stylu puzzle, tato podložka kombinuje neutrální černý vzhled s pěnovým charakterem tatami. Rozměry 60 x 60 x 1,2 cm.

trojice gumova, tatami, eva

2. Posilovací lavice

Bez lavičky se jako správný fitness nadšenec těžko obejdeš. Je základním nábytkem každého fitka, který umožňuje cvičit s jednoručkami i velkou osou. Navíc ji využiješ na výstupy, bulharské dřepy a další cviky. Nesmí chybět!

Vybrat si můžeš ze dvou základních variant: rovnou nebo polohovatelnou lavičku. 

  • Rovná posilovací lavice - lavička je navržena do cvičení v domácích podmínkách, a proto ji lze i složit.
  • Polohovací lavice- vylepšena systémem skládání a většími gumové návleky pro ještě vetší ochranu podlahy před poškozením.

koláž


Pokud tě zajímá, jaké pomůcky doporučuje online trenér Aleš Lamka, mrkni sem!


3. Stojany

Kam s velkou osou na dřepy, bench, tlaky na ramena apod? Jasně, že do stojanu! Bez něj si těžko dřepy s větší přidanou vahou zacvičíš. A kdo by chtěl být po dobu zavřených posiloven bez dřepů? Ty nohy se sami nevybudují!

Stojan ti můžeme vyrobit na míru, a dokonce i namontovat na potřebné místo. Pro začátek mrkni do naší nabídky již připravených produktů.

 stojany

4. Osa

K ose asi není co dodat. Mrtvé tahy, dřepy na několik způsobů, benchpress, bicepsové zdvihy, nohy, záda, ramena, zadek, tricepsy...  Bez osy není fitko fitkem.

Vyber si z naší nabídky olympijských os. Máme dva různé průměry: 

  • 50 mm - Doporučit ti můžeme například GO320,  která je kratší, lehčí, ale také levnější, unese stále 320 kg. 
  • 30 mm - Na bicepsy, francouzské tlaky a podobně. 

C23BA48E-7688-4FA9-BBC5-3B54E5B43315

5. Kotouče na osu

Ano, osa bez kotoučů je k ničemu. Skvělou volbou jsou zde bumper kotouče, které díky důmyslným „nárazníkům“ vydrží bez problému pády a odhozy.

koláž_1

6. Nakládací jednoručky

Jak mít spoustu druhů závaží, ale nemuset kupovat činky za desítky tisíc? Nakládací jednoručky! Nalož si přesně kolik potřebuješ a nandej to svým bicákům i koronaviru. Různá váha na každý cvik není problém.. Některé sady dodáváme navíc v praktickém přenosném/skladovacím kufru.

  • Nakládací činky HMS -Kompletní nakládací sada dvou jednoručních a jedné obouruční činky. 
  • Pokud nechceš honit kulaté kotouče po podlaze HMS nabízí i tyto originální 20 kg, 30 kg a 40 kg komplety 
  • Činkový set v kufru 15 kg, 20 kg 

koláž_2

7. Kettlebell

Pokud bychom si měli vybrat jedinou pomůcku pro fitness na pustém ostrově, pak by to byl nejspíš kettlebell. Železná koule s madlem, která je neomezeným zdrojem tréninkové inspirace. Zaměstná celé tělo, podporuje celkovou mobilitu a funkčnost celého pohybového aparátu a funguje jak při hubnutí, tak na silový trénink!

63107B38-E741-4B11-9BE0-C781E2AAE346

8. Hrazda

Chceš pořádná záda? Pak i ve fitku nejspíš děláš shyby. Pokud ne, měl bys začít! Hrazda je evergreen. Naprosto primitivní, a přesto nenahraditelná. Pořiď si svoji hrazdu na zeď a cvič záda, bicepsy a další svaly horní poloviny těla. Trocha cvičení ve stylu street workoutu nikdy neuškodí!

  • Šetříš-li místem, můžeš sáhnout po hrazdě do dveří. Výrazně ale doporučujeme volit spíše hrazdu na zeď, pokud to s cvičením myslíš vážně!

hrazdy

9. Bradla

Bradla jsou to samé pro tlakové svaly, co je hrazda pro ty tahové. Tricepsy, prsa a přední ramena na bradlech procvičíš opravdu pořádně. Takové kliky na bradlech s přidanou zátěží jsou navíc jedním ze základních silových cviků, který je obrazem síly celého těla!

Bradla si můžeš opět přimontovat na zeď. Nezaberou moc místa a určitě se ve tvém fitness tréninku můžou hodit. Případně můžeš zvolit samostojná bradla, která jsou větší, ale nepotřebují montáž.

Alternativou mohou být stálky různých tvarů a velikostí, hodí se nejenom na kliky, ale také třeba na nácvik stojek na rukou. Vyzkoušej naše FUBO Stojánky vyrobeny ze dřeva, které zahřeje do rukou a dodá Vám potřebnou energii.

 bradla

10. Bonusový tip :) Sady Cvičení doma

Abychom vám výběr ještě usnadnili a podpořili vaše snahy makat na své formě i doma, poskládali jsme z našich produktů sady a zvýhodnili je s účelem vytvořit co nejvíce muziky za co nejméně peněz. Jsou to:

cvičení doma koláž

Doufáme, že ti tento výběr poskytne inspiraci a pomůže s výběrem. Kdyby sis stále nebyl/a jistý/á, ozvi se nám v online chatu nebo na mail info@fubo.cz a společně tvé potřeby probereme! 

FUBO Fitness

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení